
2-3 ugersforløb
Ugeforløb målrettet pædagoger og ledere samt forældre med og uden børn.
Indhold: Teori og praksis med besøg på uddannelsesinstitutioner, i børnehaver og kulturinstitutioner.
Målgruppe: Pædagoger og ledere:
Uge-forløbene introducerer pædagoger og børnehaveledere til dansk pædagogik, kultur og H. C. Andersens eventyrverden som grundlag for dannelse og læring.
Formål:
Præsentation af det danske børne- og menneskesyn med fokus på leg samt udvikling af sociale kompetencer.
Målgruppe: Forældre med og uden børn
Uge-forløbene præsenterer forældre for dansk kultur og H. C. Andersens eventyrverden som grundlag for dannelse og læring.
Formål:
Præsentation af det danske børne- og menneskesyn som en mulig pædagogisk linje.


Learn For Life - nu i KINABLADET Børn og pædagoger byder ind med masser af eventyrlighed Ny kinesisk børnebog med danske og kinesiske børnetegnere Nissehotellet og julehilsner fra Kina God og uformel atmosfære på LIFE Education Innovation Forum Dansk friskoletradition inspirerer reformvenlige kinesere 1.319.216 kinesere lyttede og så med Dansk-kinesisk forum sætter fokus på børn og unges trivsel Med hjertet som kompas Danske børnetegninger til kinesisk bog Mange tak til H.C. Andersen Fonden Uddannelsesinstitut fejrer Børnenes dag Når inspiration fører til handling Kloge børn har jord i hovedet Nature Education er hot i Kina Mere end en million kinesere fulgte onlineforum Program for onlineseminar d. 22. september ReThink Education in the Post-Epidemic Era Status på den kinesiske børnefilm: Yué Yué kommer til Danmark Ny bog - H. C. Andersens TRICK - er på gaden Kan kineserne ikke komme til os, må vi komme til dem Eventyret ”Flaskehalsen” åbner for en strøm af kinesisk kreativitet. De tre bedste idéer udløser en rejse til Danmark. Li Zhenxis bøger om dansk pædagogik og skolegang klar til uddeling Børnene går i dansk børnehave, mens mor og far er på kursus Det kan vi bibringe kinesiske børnehaver